piątek, 1 marca 2019

witam wszystkich

witam wszystkich serdecznie w nowym miejscu . Po długim zastanowieniu pomyślałam że spróbuję od nowa  tutaj, mój stary blog na bloxie  już niedługo zniknie , nie ukrywam że był to dla mnie szok po tylu latach bo prowadzony był od maja 2006 roku więc szmat czasu .
żeby was nie męczyć oglądaniem 12 lat od nowa zrobiłam  telegraficzny skrót tych 12 lat , więc zapraszam do oglądania zdjęć .

przebrnęłam przez te 12 lat na bloxie i jestem w szoku ile rzeczy wyszło z  moich rąk , ile materiałów, pracy , czasu ,serca

tak więc witam serdecznie wszystkich starych i nowych i życzę miłego oglądania i mam nadzieję że się tutaj zaaklimatyzuję i zaprzyjaźnię z nowym miejscem

Ewcia

4 komentarze:

  1. Śliczne to słoneczko.
    To tak jak ja jestem zszokowana ilością rzeczy jakie zrobiła wydaje mi się to nie możliwe.
    Ja też mam tu mój blog os wielu lat.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w nowym domku i czuj się tu dobrze a nawet lepiej.
    Gdy przenosiłam moje blogi, też byłam w szoku, ile tego narobiłam i napisałam.
    Przenieś jeszcze pieski :)
    Śliczne słoneczko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej pieski są wprawdzie niewiele ale są we wspomnieniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kochana :-) Cieszę się, że nie znikasz z sieci i że nadal będę mogła podglądać co pięknego robisz :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń